Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx to absolutna nowość na polskim rynku olejowym i ukłon w stronę ekologii oraz praktyczności. Wybrane oleje silnikowe Mobil 1 i Mobil Super są teraz dostępne w 20L worku plastikowym z kranikiem w kartonowym opakowaniu. Korzyści z używania olejów Mobil w nowym opakowaniu docenili już mechanicy z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Teraz przyszedł czas na warsztaty z Polski, wśród których jest Auto Centrum J.K. Figurski ze Zwolenia. O korzyściach jakie daje Mobil Boxx mechanikom rozmawiamy z Jarosławem Figurskim, właścicielem warsztatu, Pietro Ghinelli z ExxonMobil oraz Mirosławem Sobańskim z Ekonaftu, autoryzowanego dystrybutora olejów i smarów Mobil.

Skąd pomysł na nowe opakowanie?

Pietro Ghinelli: Pomysł innowacyjnego opakowania na olej pojawił się podczas rozmów o rozwoju programu partnerskiego dla warsztatów Mobil 1 Workshop. Zastanawialiśmy się, jak ExxonMobil może jeszcze bardziej pomóc warsztatom w ich codziennej pracy i w jakim zakresie można udoskonalić tradycyjne opakowania na olej. Poza praktycznością ważna była dla nas również ekologia i chęć zaoferowania mechanikom całkowicie nowego rozwiązania.

Co przekonuje warsztaty do Mobil Boxxa?

Jarosław Figurski: Auto Centrum Figurski działa w Zwoleniu od kilkunastu lat. Z perspektywy tego okresu mogę powiedzieć, że Mobil Boxx z pewnością należy do ciekawszych rozwiązań jakie zostały zaproponowane mechanikom. Nasze pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Beczki zajmują dużo miejsca, a tradycyjne opakowania 1L i 4L generują dużo odpadów i są mniej praktyczne dla mechanika. 20L Mobil Boxx gabarytowo jest dla nas idealny, a warsztat zyskuje również na wyglądzie. Stojak, kartonowe opakowania i nalewaki zmieniają wnętrze naszego serwisu na lepsze.

Kogo zainteresuje nowe opakowanie?

Mirosław Sobański: Mobil Boxx kierujemy do wszystkich warsztatów, ale najbardziej zainteresowane będą przede wszystkim małe i średnie serwisy, które regularnie prowadzą wymianę oleju, ale dysponują ograniczoną przestrzenią magazynową i nie są zainteresowane kupnem oleju w 60L beczkach. Mobil Boxx jest również łatwiejszy dla warsztatu w utylizacji – pusty worek foliowy trafia do odpadów olejowych, a kartonowe opakowanie można złożyć płasko i wyrzucić do pojemnika na papier. Nowe opakowanie olejów Mobil 1 i Mobil Super pomogło również wielokrotnie ograniczyć zużycie plastiku.

Jak wygląda używanie Mobil Boxxa w praktyce?

Pietro Ghinelli: Oleje Mobil Boxx dozujemy za pomocą kranika zamontowanego na opakowaniu. Kształt odpływu został zaprojektowany z myślą o rozwiązaniu problemu wycieków, na które niejednokrotnie narzekają warsztaty korzystające z beczek. Mobil Boxx można przechowywać na specjalnym stojaku, który jest dostępny w dwóch rozmiarach, na 4 lub 6 opakowań i tyle samo nalewaków.

Jarosław Figurski: Oceniam, że stojak Mobil Boxx z sześcioma olejami Mobil 1 i Mobil Super pozwoli nam serwisować około 80% pojazdów klientów. Nowość od ExxonMobil może również pomóc warsztatom rozwijać serwis olejowy i zwiększać sprzedaż. Gdybym zalety Mobil Boxx miał streścić w trzech słowach to powiedziałbym – praktyczność, wygoda i ekologia.

Jesteś zainteresowany? Zamów oleje Mobil 1 i Mobil Super w opakowaniach Mobil Boxx do Twojego warsztatu.

Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx™. Jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Skontaktuj się z nami:

Narzędzia Ekonaft