Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

PAPIS AUTO Serwis o udziale w programie Mobil 1™ Workshop

Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wielu właścicieli warsztatów niezależnych. Dlatego warto zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która oferuje wysokiej jakości produkty i cieszy się dobrą opinią konsumentów. Przykład PAPIS AUTO Serwisu z Drzewicy - jednego z około 3000 uczestników programu Mobil 1 Workshop - pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi warsztatom realne korzyści.

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

Program Mobil 1™ Workshop zrzesza warsztaty z około 30 krajów w Europie. Jego uczestnicy otrzymują produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić swoją wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.

Warsztat prowadzę od 2000 roku i od początku używam olejów i smarów Mobil 1. Do programu Mobil 1 Workshop zaprosił nas autoryzowany dystrybutor olejów i smarów ExxonMobil. Otrzymaliśmy materiały promocyjne, wielokrotnie uczestniczyliśmy w szkoleniach technicznych. Tak się składa, że Mobil jest wiodącą marką w naszym regionie, a wymiana oleju przy podniesionym aucie to doskonała okazja do sprawdzenia innych podzespołów w samochodzie – mówi Stanisław Papis, właściciel warsztatu PAPIS AUTO Serwis oraz Stacji Kontroli Pojazdów w Drzewicy.

Dobry serwis olejowy przyciąga klientów

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE MOBIL 1 WORKSHOP

Powiązanie warsztatu z wiodącą marką – siła marki Mobil 1 pomaga w promocji oraz podkreśla stosowanie wysokiej jakości produktów smarnych.

Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pomaga dbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciąga klientów.

Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.

W ocenie uczestnika programu Mobil 1 Workshop wybór dobrego oleju rośnie na znaczeniu. – Dzisiaj łatwo znaleźć opinie o każdym produkcie w internecie, a klienci nie godzą się na wybór części i płynów eksploatacyjnych o wątpliwej jakości. W przypadku olejów Mobil relacja ceny do jakości jest na tyle atrakcyjna, że kierowcy sięgają po ten produkt i zgadzają się na jego użycie w swoim aucie. Większość naszych klientów pamięta o okresowych przeglądach i na olejach silnikowych oraz filtrach nie oszczędza – dodaje.

Skontaktuj się z nami i dołącz do szybko rozwijającej się sieci warsztatów w Europie, tak samo jak PAPIS AUTO Serwis!

Skontaktuj się z nami:

Narzędzia Ekonaft